Marketinganalyses met Hightouch Campaign Intelligence

Inhoud

Stel je de frustratie eens voor: je bent een marketeer die zich met hart en ziel stort op het opzetten van geweldige campagnes. Maar als het aankomt op het meten van succes, krijg je te maken met een gefragmenteerd landschap aan data. Waardevolle inzichten zijn verspreid over verschillende platforms, waardoor het erg moeilijk is om een duidelijk overzicht te krijgen van de campagneprestaties. Traditionele oplossingen voor marketinganalyse beloven vaak veel goeds, maar uiteindelijk leveren ze allemaal silo-ervaringen op. Ze beperken jouw vermogen om de werkelijke kracht van klant- en campagnedata te benutten, met een negatief effect op optimalisatie.

Hier is: Hightouch Campagne Intelligentie

Hightouch, een nieuwkomer in het CDP-landschap, neemt deze beperkingen weg met hun nieuwe Campaign Intelligence-oplossing. Deze oplossing helpt marketeers om eenvoudig toegang te krijgen tot hun informatie binnen de vertrouwde omgeving van hun bestaande datawarehouse. Campaign Intelligence vereenvoudigt de marketinganalyse door:

  • Gecentraliseerde dataanalyse: Geen datasilo’s meer! Consolideer al je campagne- en klantgegevens in één enkele source of truth voor een compleet beeld van je marketinginspanningen.
  • Specifieke doelgroepen: Nauwkeurige doelgroepsegmenten bouwen om ervoor te zorgen dat uw campagnes bij de juiste mensen aanslaan.
  • ROI-meting in realtime: Verkrijg kristalheldere inzichten in campagneprestaties. Optimaliseer uitgaven voor een maximale impact en neem datagestuurde beslissingen die de ROI van marketing ondersteunen.

Wat maakt Campaign Intelligence anders?

Het geheim van Campaign Intelligence zit in de basis. In tegenstelling tot afzonderlijke analysetools werkt het op jouw volledige set van klant- en campagnedata. Dit biedt veel flexibiliteit. Marketeers kunnen data zelf verkennen en analyseren volgens hun behoeften, omdat Campaign Intelligence is ontworpen met self-service in gedachten. Marketeers zijn daarmee niet meer afhankelijk van technische expertise of IT-teams.

De ware kracht van Campaign Intelligence gaat verder dan data analyse. Het integreert naadloos met je datawarehouse en het bredere Hightouch-platform. Hierdoor kun je data niet alleen analyseren, maar ook in real-time gebruiken in je marketingtools, waardoor het aanzienlijk minder tijd kost om inzichten om te zetten in actie.

Toekomst van marketinganalyse

Voor bedrijven die hun inspanningen in het marketinglandschap willen optimaliseren, maakt Campaign Intelligence bruikbare data onderscheidend in marketing. Hightouch herinnert ons eraan dat de toekomst niet alleen draait om het verzamelen van data – het gaat erom die data slimmer voor ons te laten werken.

Wij denken dat Hightouch en hun Campaign Intelligence niet zomaar een paar tools zijn, het is je Zwitserse zakmes om effectiever in contact te komen met je klanten. Het Higtouch platform biedt een one-stop shop die de kloof tussen data en actie overbrugt, oplossingen biedt voor iedereen om hun data te ontsluiten en ervoor te zorgen dat jouw campagnes niet alleen gezien, maar ook gevoeld worden door je doelgroepen.

i-spark: jouw Hightouch implementatie specialist

Voor bedrijven die op zoek zijn naar de implementatie van Hightouch en hun onlangs uitgebrachte Campaign Intelligence-oplossing, is i-spark jouw partner. Ons team helpt je met alles: van het opzetten van het verzamelen van data uit je bronnen tot het omzetten van je data in gebruiksklare marketinginzichten. Maar de expertise van i-spark gaat verder dan alleen marketing data. Meer weten? Neem contact op om te ontdekken hoe jij het snelst waarde uit jouw klant- en campagne data kunt halen!

Zijn uw gegevens klaar voor de toekomst?
Flexibele dataoplossingen die met u meegroeien.

Waarom ik geloof dat elke data- en AI-oplossing een ethisch fundament nodig heeft.

In de loop der jaren heb ik geleerd dat het bouwen van data- en AI-oplossingen niet alleen een technische uitdaging is. Het is ook een...

i-spark’s samenwerking met stichting (Gelijk)waardig Herstel voor ethische data-impact.

Bij i-spark hebben we er vanaf het allereerste begin in geloofd dat data de kracht hebben om blijvende verandering teweeg te brengen, mits we er...

Slimme AI heeft nog steeds slimme data nodig

Van het automatiseren van beslissingen tot het verbeteren van klantervaringen; het biedt echte kansen. Maar niet alle AI is gelijk. Om betekenisvolle resultaten te behalen,...