Data Experts

Over ons

★ Meer dan 15 jaar ervaring in business intelligence

★ Certified partner van Klipfolio

★ Advies over alle mogelijkheden van Klipfolio

★ We leveren écht maatwerk

i-spark is een partner die niet alleen Klipfolio beheerst, maar die ook een goed overzicht heeft van de plek van Klipfolio in de grotere context van business intelligence en daarover goed kan adviseren. Dàt is de meerwaarde van i-spark.

Tamara de Heij – Data Scientist & Founder

Arjanne Pruntel – Chief Operations

Jeroen Visser – Sr. Digital Analytics Consultant

Data analist en founder van i-spark. Tamara is een gedreven, gepassioneerde data intelligence consultant die van aanpakken houdt. Haar kracht zit in het op een heldere manier vertalen en omzetten van data, zodat deze voor organisaties bruikbaar wordt en bijdraagt aan verhoging van rendement.

Tamara heeft vijftien jaar ervaring opgedaan als (marketing) data analist, database marketeer en intelligence specialist binnen de vakgebieden marketing en business intelligence. Tamara is analytisch, gedreven en in staat om ingewikkelde informatie en processen op een begrijpelijke manier over te brengen. Bovendien vindt ze dit vakgebied écht ontzettend leuk!

Arjanne is COO bij i-spark. Arjanne heeft een achtergrond in Online Marketing & Communicatie. Bij verschillende werkgevers zag ze de behoefte aan meer informatie ontstaan. Met name het centreren van deze informatie op één plek, want wat kunnen we verzuipen in tal van tools.

Toen ze de mogelijkheden van Klipfolio zag dacht ze: “een dergelijk dashboard dat móeten meer bedrijven willen”.

Jeroen is Senior Digital Analytics Consultant bij i-spark. Met zijn IT en Business achtergrond past hij perfect in het team! Hij heeft een passie voor het combineren van data, bedrijfsvoering en mensen. Jeroen is de go to guy wanneer het gaat om het doorvoeren voor data informed besluitvorming en data driven groei. Niet door dikke plannen te schrijven, maar door met pragmatische oplossingen en inzichten te komen.

Door zijn werkervaring als Chief Product Officer bij meerdere grote webshops heeft hij ervaring met het behalen van maximaal resultaat uit verkoop, marketing, strategie, innovatie en ontwikkeling door middel van data insights.

‘In the Land of the Blind, the Data Guy is King’, aldus Jeroen.


cookiesbeheer