Data Experts

Over ons

★ Meer dan 15 jaar ervaring in business intelligence

★ Certified partner van Klipfolio

★ Advies over alle mogelijkheden van Klipfolio

★ We leveren écht maatwerk

i-spark is een partner die niet alleen Klipfolio beheerst, maar die ook een goed overzicht heeft van de plek van Klipfolio in de grotere context van business intelligence en daarover goed kan adviseren. Dàt is de meerwaarde van i-spark.

Tamara de Heij – Data analist & Founder

Data analist en founder van i-spark. Tamara is een gedreven, gepassioneerde data intelligence consultant die van aanpakken houdt. Haar kracht zit in het op een heldere manier vertalen en omzetten van data, zodat deze voor organisaties bruikbaar wordt en bijdraagt aan verhoging van rendement.

Tamara heeft vijftien jaar ervaring opgedaan als (marketing) data analist, database marketeer en intelligence specialist binnen de vakgebieden marketing en business intelligence. Tamara is analytisch, gedreven en in staat om ingewikkelde informatie en processen op een begrijpelijke manier over te brengen. Bovendien vindt ze dit vakgebied écht ontzettend leuk!

Arjanne Pruntel – Digital Marketing & Client Succes Consultant

Digital Marketing & Client Succes Consultant bij i-spark. Arjanne heeft een achtergrond in het (online) Marketing & Communicatie vak. Bij verschillende werkgevers zag ze de behoefte aan meer informatie ontstaan. Met name het centreren van deze informatie op één plek, want wat kunnen we verzuipen in tal van tools.

Toen ze de mogelijkheden van Klipfolio zag dacht ze: “een dergelijk dashboard dat móeten meer bedrijven willen”.

Jeroen Visser – senior Business Consultant

Jeroen is senior Business Consultant bij i-spark. Met zijn ICT achtergrond past hij perfect in het team! Jeroen is gemakkelijk en informeel van karakter, een ware teamplayer.

Door zijn werkervaring als CPO bij meerdere grote webshops heeft hij ervaring met het behalen van maximaal resultaat uit verkoop, marketing, strategie, innovatie en ontwikkeling door middel van data insights. ‘Data insights = King’, aldus Jeroen.