- i-spark Data Service Team
Case bekijkenDe belangrijkste bron van inkomsten voor Sdu is de verkoop van abonnementen voor haar online producten, zoals ndfr.nl en opmaat.sdu.nl. Deze producten helpen onder andere juristen om hun werk efficiënter uit te voeren. Gebruiksgemak is daarbij essentieel. Het verzamelen en analyseren van de gebruiksgegevens biedt inzicht waar verbetering mogelijk en wenselijk is. En tevreden gebruikers geven het door: het aantal abonnementen groeit.
Inzicht om gebruiksgemak
Met vernieuwende software, online producten, training en content ondersteunt Sdu professionals die in hun dagelijkse werk actief wet- en regelgeving toepassen. Om die ondersteuning steeds effectiever te maken, wil Sdu inzicht hebben in hoe deze producten en diensten worden gebruikt. i-spark helpt Sdu hierbij, door samen op te trekken met het Marketing Intelligence Team van Sdu.
Over onsI-spark ondersteunt het datateam van Sdu, en brengt als externe partij de expertise mee op het gebied van online data. Wij leggen de webstatistieken vast en zorgen voor het geautomatiseerd aanleveren van de gegevens waar Sdu op wil rapporteren en analyseren die gegevens ook. Dit behelst diverse disciplines: data engineering, data analyse en (technische) webanalyse. We zijn voor Sdu een extern Data Team en daarom spreken we ook wel van ‘Data Team as a Service’.
Zowel met klanten als met leveranciers gaat Sdu voor co-creatie en partnership. Net als i-spark. Misschien is die klik wel het geheim achter de inmiddels jarenlange samenwerking tussen i-spark en Sdu. Al sinds de start van i-spark is i-spark data-partner van Sdu.
We hebben samen met het datateam van Sdu de data-oplossingen flink geprofessionaliseerd. Denk aan:
Wil je net als Sdu je data inzetten om je gebruikers steeds beter van dienst te zijn? Of heb je ook behoefte aan een outsourced Data Team? Vraag i-spark. Neem vrijblijvend contact op.